SvinoeBaadelaug.dk | Til Svinø Bådelaugs bestyrelse:
17690
post-template-default,single,single-post,postid-17690,single-format-standard,customer-area-active,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode-theme-ver-12.1.1,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.1.1,vc_responsive

Til Svinø Bådelaugs bestyrelse:

Dato: 29-11-2017

 

Vores rolle som interne revisor i Svinø Bådelaug

 

P.g.a. den triste situation med et svind på 40.000-50.000 kr. i sidste regnskabsår er der bred enighed i

klubben og bestyrelsen, at vi skal gøre en indsats for at undgå en lign sag.

 

Vi som interne revisorer vil her oplyse om hvad vi forventer af bestyrelsen/kasser, og hvad vi vil foretage af

kontrol det kommende regnskabsår.

 

Redegørelse fra bestyrelse om hvordan den kontante pengestrøm håndteres.

Vi forventer at regnskabet/kassekladden hele tiden er ajourført, så man hurtigt kan konstatere hvis der er

uregelmæssigheder.

Alle udgift bilag skal være godkendt af formand/næstformand med 2 underskrifter iht. Klubben vedtægter

De interne revisorer skal have adgang til kasseklade, kontoudtog, bankudskrift på anmodning. Det

forventes at vi vil foretage kontrol ca. 1 gang i kvartalet.

Det forventes at alle vores bådpladser er lejet ud, så vores indtægtsgrundlag bliver forbedret, og evt.

gæstepladser brugt af egne medlemmer bliver registreret og faktureret.

Det forventes at der findes en løsning med mobilpay.

Det forventes at intern forbrug af øl, vand, og vin mm. til diverse arrangementer vil blive registreret

korrekt. Hvor og hvordan?

Kontoplan regnskab/ budget redigeres.

 

Hilsen

Annette, Palle interne revisorer